Penggerak Wawasan Negara


Kursus Orientasi Jurulatih Utama

Mata Pelajaran Bahasa Arab

Peringkat Kebangsaan (Zon A)

13-16 Julai 2010

Advertisements

4 responses to this post.

  1. Tahniah….ada isi baru pun…hahahaha

    Balas

  2. aku ingat blog ni dah nak tutup.
    🙂

    Balas

    • Posted by ahmadzakuan on Julai 23, 2010 at 11:02 am

      bila kita macam dah nak jatuh, maka apabila bangkit semula terasa lebih bertenaga! hehe macam tak kena je

      Balas

      • memang x kena pun…hahhaha…apa2 pun mabruk…ruangkan masa untuk menulis…orang yg cerdik mesti banyak membaca dan menulis…hehhe

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: